Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av ♥Annica♥ - 10 oktober 2008 08:56

hello_1.gif


Sitter här med en tjutande dator, blir galen på ljudet! Måste ta mig tid att kolla ut en billig bärbar!


Har lämnat Linus i skolan, han var så duktig idag, har tydligen tagit till sig lite av det mamma pratat om! Brukar springa runt och hålla på på skolgården, men idag gicka han lugnt och fint och pratade med kompisarna. Han såg så nöjd ut när jag viskade till honom att han var duktig! Flinade och såg pillemarisk ut.


Ludde kollar på alvin o gänget, jag måste muta en stund på morgonen med det, så jag hinner få lite lugn före stormen.


Ska ta en kopp kaffe, sedan röja lite. Hämtar Linus efter skolan, sedan ska vi in till stan och hälsa på en kompis som nyligen fått barn! " Ja, då kan vi låna bebisen!" säger Ludde!


Jag tittar in igen senare, om datorn tillåter!

Kram och trevlig helg!

  







Ovido - Quiz & Flashcards