Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av ♥Annica♥ - 17 oktober 2008 21:50

Har nyss kommit hem från mitt kvällspass, jag är så trött! Inte slut efter jobbet, men jag är så trött i kroppen... Har nog en liten förkylning i kroppen, plus att jag hade migrän idag, tog medicin för det, och den kan man ju bli lite konstig av...


Full rulle under dagen, hade ett bråk med stora sonen oxå. Så super kaxig, och tillslut kan man inte bara vara tyst! Bara för att man har kompisar hemma kan man inte bete sig hur som helst. Visade in honom bestämt på sitt rum, trots att kompisarna var här, och han har nog inte förlåtit mig ännu för det. Kanske inte det bästa att vara arg och gapig när kompisar ser på, men jag anser att man måste kunna få markera ändå... Jaja, ibland är man världens dummaste mamma, och ibland världens bästa... Så är det, thats life!


Tur att man som förälder alltid har den fördelen att man älskar sina barn förutsättningslöst, vad som än sker!


Älskar er mina killar!


god natt och trevlig helg till er alla andra!


Av ♥Annica♥ - 17 oktober 2008 08:28

Har nyss lämnat Linus till skolan. Ska till att äta frukost, och sedan göra de sedanliga sysslorna.

Ska väl försöka hinna roa Ludde lite oxå, sedan hämtar vi hem Linus och två kompisar efter skolan, så det kommer att bli full rulle!


Ska jobba helgen, så jag startar med att gå kvällen i kväll då.


Linus fick för övrigt ärva 2 jätte fina jackor av grannpojken igår, och han är så stolt för det! Jag ska ha den som det står Rasmus i sa han i morse! Han ser verkligen upp till Rasmus, han är ju tre år äldre, och han är en idol och förebild för Linus.


Nu osar det faktiskt hett om datorn, så Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards