Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av ♥Annica♥ - 8 oktober 2008 18:01

59.gif


Trött! Skrev ett låååångt inlägg, och pooofff! Borta! Hrmmm... Bara att börja om igen, nu något senare.


Har varit trött och haft ont i huvet större delen av dagen... Dels för att jag sovit dåligt, och dels för att ventiolationen på jobbet står still, har havererat. Det har själlvklart lett till väldigt dålig luft, och det luktar sopor på hela avdelningen! Vidrigt!


Linus har haft en kompis med hem efter skolan idag, och de har lekt så fint. Passade på att städa delar av huset, och det känns skönt inför kvällen. Har fortfarande mycket kvar, måste moppa golv osv, men inte ikväll. Nu är jag slut som artist!

Mina fönster är totalt skitiga, men orkar inte ta tag i det heller, kan ingen annan komma o fixa det till mig? Nä, trodde väl det...


Ikväll är det favvo serien, greys anatomy, hoppas verkligen att jag inte somnar före det! Har nyss tagit ett varmt och avslappnande bad, så risken är stor att jag faller i dvala.


(Ludde har varit super trotsig hela dagen, gapar och skriker och vägrar äta! Alla ni som har/ har haft en treåring i huset vet vad jag menar??? Jag håller på att bli hörselskadad av den ungen! Men han är gullig oxå...)


Ha en skön kväll!

Av ♥Annica♥ - 8 oktober 2008 15:59

Ovido - Quiz & Flashcards