Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av ♥Annica♥ - 2 oktober 2008 13:14

Nu avslutar jag omgångens omröstning.


Så  här såg det ut denna gång:

Vad har du fobi för!?Spindlar    33.3 %Ormar    33.3 %Blod    0 %Kräk    16.7 %Fästingar    16.7 %Torgskräck    0 %Baciller    0 %Annat    0 %


Av ♥Annica♥ - 2 oktober 2008 13:00

Nyss hemkommen från jobbet. Barnen är VÄLDIGT pigga kan jag säga! Det är high life här hemma, så imorron blir det skola och dagis för hela slanten!


Vad ska man blogga om idag då? Hmmm...


Att göra listan:

  • Bädda
  • Plocka iordning
  • Dammsuga
  • Ladda tvättmaskinen
  • Kolla frysen/Vad äta ikväll?
  • Leka med mina busiga barn!

Idag hade jag ett så kallat medarbetar samtal med min chef, man pratar om sina insatser på jobbet, ev synpunkter på verksamheten osv. Tänk att jag tycker att det känns som om man ska in till rektorn på kvarsittning! Larvigt, jag vet, men det känns nästan som om man blir manglad. Nu gick iofs samtalet bra, men just den där känslan innan man kliver in liksom...


Vi närmar oss helgen, och jag har ju tidigare berättat att jag och barnen blir ensamma hela lördagen. Jag tror vi ska antingen åka och bada, eller åka till Busborgen... Vi får se...

Sedan myspys och titta på film på kvällen såklart! Det är det bästa som finns att kura ner sig i soffan med täcke och barnen tätt intill...


Hrmm, var nyss och gapade på dem...

   
De bråkar hela tiden om vem som ska få ha vilken gubbe av de nya Indiana Jones legot...

suck!





Ovido - Quiz & Flashcards