Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av ♥Annica♥ - 4 oktober 2008 09:17

34445.gif

Godmorgon på er !

Nyss var farfar här och hämtade Linus till hockeyn, skönt tycker jag, så slipper jag ta dit Ludde, nyss tillfrisknad med ett öra som halvknorrar lite. Inte kul att stå i en kall ishall över en timme!


Sambon stack iväg efter sju imorse, vi får se om han har haft fiskelycka när hankommer hem ikväll. Skulle bli glad om man fick en regnbåge att stoppa i frysen!  Han kommer under dagen att befinna sig uppe i kloten. (eller nere???) hihi,,jagoch geografi!


Jag tar med mig killarna till Åsby efter Linus träning.


Antal timmar senare:

Oj, var tvungen att stänga av datorn, det är nåt fel på den! Låter som ett sågverk emellanåt, misstänker att det är fläkten... Den kyler nog inte som den ska, för jag tycker det luktar varmt emellanåt... Dax att köpa laptop!!! Så det blir en kort titt här nu, vågar inte ha datorn igång så länge, tänk om det börjar brinna!!!


Iallafall, så var jag iväg till Åsby, köppte fem nya krukor till köksfönstret, med fina växter till. Vita krukor så klart, två murgröna på båge, två vita calanchoe, och en grön växt med små blad, typ ampelväxt Så nu är det fint i fönstret, synd bara att de är så skitiga bara...


Sedan, eftersom att vädret tillät, så tittade vi på djuren de har där, klappade kaniner osv, och naturligtvis avslutade vi turen med att köpa kött och ost på Åsbys köttbod! En fläskfilé, två mögelostar, en vitlöksost och så korv till barnen.


nu är Linus ute och leker med en kompis, Ludvig är trött och sitter just nu i soffan o kollar på tv. Och jag har precis druckit ur min kopp med kaffe. Mmmm, en ganska skön dag!


Ses senare!

Bye!!


Ovido - Quiz & Flashcards