Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av ♥Annica♥ - 23 oktober 2008 20:44

Börjar bli dags att göra kväller. Har jobbat kvällen och slutade 19, hann träffa Linus iallafall när jag kom hem.


Jag är så stolt över min stora son! Han har haft lite problem i skolan, som hans duktiga fröken nu har löst till stor del, genom något som heter Komet. (Ett belöningssystem som ger barnet mycket positiv respons, man samlar stjärnor och efter att man fått sin bok fullt med stjärnor, så får man en belöning)

Och idag fick Linus sin efterlängtade belöning; Lego! Han var så glad, kvittrade som en fågel när han berättade det för mig! Alla hade varit avundsjuka på honom sa han.

Jag är så stolt över honom, han har gjort stora framsteg!

 Puss till er båda två älsklingskillarna Linus o Ludde!


god natt!

Av ♥Annica♥ - 23 oktober 2008 09:30

Årets skolfoto! Vilka snyggingar va? synd att Ludde ser så ledsen ut bara

Av ♥Annica♥ - 23 oktober 2008 09:26

Ludde som superhjälte på öppna förskolan. Tyvärr blev bilden liggande. Första försöket att mms blogga!

Av ♥Annica♥ - 23 oktober 2008 07:11

God morgon!

Idag jobbar jag eftermiddag, slutar 19. Det är så skönt tycker jag. Barnen får lång dag i skola/dagis, men det är inte så ofta...


Ja, nu är det inte länge kvar tills jag sticker till Ullared! Ska packa imorgon, åker 05:00 på lördag morgon! Sedan blir det julklapps shopping! Måste sätta mig ikväll och göra en lista på allt jag vill ha med mig hem!


Måste snabba mig nu,   Kram! 







Ovido - Quiz & Flashcards