Alla inlägg den 8 april 2009

...

Av ♥Annica♥ - 8 april 2009 13:31

Äntligen ledig. Känner mig sliten, har ju ett ganska tufft jobb, det tar ibland på krafterna ska jag säga... Så nu är det mycket passande med lite semester! Talalala!


Nu har Linus kommit hem, och nu är lillebror istället hos mormor. Hoppas hoppas att man får sovmorgon i morron! Linus hade bakat med mormor, och hade både muffins och sockerkaka med sig hem, synd bara att jag inte tänker smaka på det, har börjat med pulver (igen jag veeet) och tänker köra stenhårt i några veckor. Jag vill komma i ett par jeans som har hrrmmm... krympt i garderoben... Fukt eller vad brukar man säga?


Vädret har inte varit det bästa, kallt lite blåst och mulet. Men de lovade fint tills på fredag ialla fall, håller tummarna!


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards