Alla inlägg den 17 april 2009

...

Av ♥Annica♥ - 17 april 2009 19:14

...det är svårt att motivera för en kille på snart 7 år, varför han inte får vara med de större killarna på gatan.... Hjärtesorg för liten (stor?) kille... Och viss sveda i bultande mamma hjärta med såklart...

Det är svårt sånt här, han kan ju inte förstå detta. Jag försöker att förklara att det inte är honom det är fel på, att det är åldersskillnaden som gör sig påmind. Men ändå ser jag hur tårarna bränner bakom ögonlocken på honom.


Jaaa, detta är livet, med och motgångar, men mest av allt önskar jag att barnen tog hand om varandra istället, och det gäller väl i samhället över lag... Alla vet väl hur det känns att vara alldeles ensam?

Hmmm... Djupa tankar en fredag kväll...


Det braiga är att solen skiner, och att vi nu har lite myspys på schemat!


Gjorde mig nyss en kaffe drink med Baylies i! Gott!

Av ♥Annica♥ - 17 april 2009 16:38

Fast veckan varit kort, så känns fredagen enormt mycket välkommen!

Klockan ringde 05:15, bara att masa sig upp.


In i badrummet, plockade fram och chansar på att det händ nåt kring midjan, då veckans bragd med bra mat och träget kämpande inte gått nåt(?) resultat på vågen!!!


Döm om min förvåning då jag ser att det försvunnit 4 cm! Kan jag ha mätt fel förra gången eller? Nej jag tror faktiskt inte det, för jag gjorde det 2 ggr då, och borde inte vara felaktigt??? Wow! Och inget på vågen!? Väääldigt knepigt...


Nu ska vi grilla, och jag tänker ta mig ett glas rött till!

God kväll allesammans!

Ovido - Quiz & Flashcards