Alla inlägg den 24 april 2009

Av ♥Annica♥ - 24 april 2009 10:46


Har nyss druckit en kopp kaffe, och sitter just nu och hör hur tvättmaskinen  snurrar å jobbar. Har dragit av den... hrmmm... VITA soffklädseln, och den ligger i en stor hög och väntar på sin tur. Verkligen välbehövligt! Har inte gjort det sedan i julas, och mina barn som sitter å äter godis å annat *skäms* i den, är allt annat än försiktiga...

Ja, vitt är bra man kan ju tvätta med klorin. Men hur kul e det egentligen att hålla på? Jag vill ha en skinnsoffa igen, faktiskt!


Bägge barnen är på dagis / fritids, och jag ska snart till arbetet. Enda fördelen med det är ju att jag slutar 19:00 ikväll!


På lördag har vi släktträff i en mysig lokal här i byn, det blir helt lugnt å stillsamt, barnen med, tacos buffe´ , och det kan ju bli trevligt.

Och på söndag planerar jag att på min rast införskaffa en ny outfit till den stundande kryssningen med jobbet. Men vad????


Ha en bra dag nu! Njut av våren!


Ovido - Quiz & Flashcards