Alla inlägg den 27 april 2009

Av ♥Annica♥ - 27 april 2009 08:22

          Björkpollen=====>

Såhär låter jag och Ludde här hemma! Vi har ätit våran medicin i ett antal veckor nu, och man vågar ju inte tänka på hur det skulle vara utan den, vi är ju långt ifrån fria från allergin med medicinen heller...


Nyss lämnat killen i skolan, och det var kallt ute nu. Hoppas på bättre väder framåt dagen, det har ju varit kanon väder i helgen bara för att jag jobbat...


Passade på att shoppa lite på mina lediga timmar igår, det blev en marinblå/vit rutig tunika (trodde den var svart, men det gör inget) från Lindex, liten volang nedtill och småfickor med broderi på, jätte söt.

På Kappahl hittade jag en svart/vit randig tröja med 3/4 lång ärm med inbyggd väst om ni förstår? En svart kjol med volanger, en grå svart rutig trikå kjol, och leggins i blommönstrad nät, svarta. Nu fattas bara ett par svarta Converse!  Jag ska ha något av detta på den stundande kryssningen jag snart ska på med jobbet.

Pojkarna fick varsina nya par shorts, och 2 tshirtar var, som allt gick i turkost och brunt.

Jag har blivit lite fattigare som ni förstår!?

Ikväll ska vi titta på Linus som har buggtävling, och det ska bli så skoj!

Ha en bra dag!


Ovido - Quiz & Flashcards