Alla inlägg den 23 april 2009

Av ♥Annica♥ - 23 april 2009 09:06

Vaknade till detta fina solsken! Solen värmde tillochmed i morse, till skillnad från igår!

Men jag har väl en sådär halvbra morgon... Ont i huvudet, mensvärk och trött... Usch ja, denna tiden i månaden är allt annat än rolig, och som pricken över i blir jag alltid grymt godissugen.

Min hektiska eftermiddag igår resulterade i fel mat och en näve smågodis. Åt en liten portion makaroner och köttfärssås innan musikalen, hann inget annat tyvärr... Sedan när barnen somnat satte suget in naturligt vis, och jag gjorde en utsvävning i tidigare nämnd näve godis, en näve nötter, mörk choklad och Brie ost... Kunde ha varit betydligt värre, men ändå inte bra!

Igår såg jag på vågen att jag har gått ned ca 1 kg nu äntligen, går verkligen sakta!  Men trägen vinner!

Kämpar på med denna stegräknare också, jag kom upp i 10 000 igår, men annars mellan 7000 - 9000 dagarna innan. Jag tänker inte kämpa livet ur mig, jag gillar ju att ta en cykeltur ibland, och då blir det ju inge steg, så... Ja, man får inte ta för allvarligt på det! Lite kul att se i alla fall!


Hann även med att boka in mig och sambon på en Hotellweekend i Stockhom igår! Vi har pratat om att göra något utan barnen en längre tid, och nu passade jag på att fixa det! Medmera check ni vet från coop, billigt o bra.

Detta hotell blev det, ligger precis vid hötorget, så jag tror att det kommer att bli perfekt! I början av juni, bara gå o strosa och äta god mat! Ska bli riktigt härligt!


Nu måste jag ta tag i lite oreda i hemmet, så vi ses!

Ovido - Quiz & Flashcards