Alla inlägg den 20 april 2009

Av ♥Annica♥ - 20 april 2009 21:37

Fick tillbaka min tenta idag, med betyg MVG! Plus en stor inlämningsuppgift, även den med betyg MVG! Jag klappar mig för bröstet och mår gott! Tänk om man kunde rassla ner några kilon i vikt också! *fundersam*


Ville bara titta in och skryta lite!

Godnatt!

Av ♥Annica♥ - 20 april 2009 08:43

Ja, helgerna bara svischar förbi! Har fått en hel del gjort i helgen iallafall. Sytt nya gardiner till husvagen, börjat klä om lampan i densamma, köpt nya mattor, även de till vagnen. Så nu går det mesta i blått vitt och lite grönt. Blir så fint så! Sätter in bilder senare.


Har gått lite på stan, och inhandlat ovanstående, samt en perkulator

och en ny stekpanna, min gamla panna var rund i botten!

Gissa om det går fort att steka bacon på morronen nu!

Appropå bacon, idag visade vågen 100 gram ner, men herre gud, förra gången jag körde gi gick jag ner ca 2 kg på en vecka!? Hmmm... Jag fattar ingenting, jag har massor av orsaker att skylla på, tex den tiden på månaden då man samlar vätska, dricker dåligt, har konstrat för många ggr med pulver så att ämnesomsättningen blivit sämre(???) - kanske gör att det tar längre tid nu att komma igång med förbränningen? För mitt fusk har bestått av: 1 glas rödvin, en "kaffe-Baylies", ca 20 godisar... mjölk i kaffet. Sedan inget mer - förutom någon ruta mörk choklad (tillåtet) och ibland en energybar till mellanmål (tillåtet)... Jag är SKIT DUKTIG så snart ska jag leta upp Ola L och fråga vad jag gör för fel!!!


Linus är i skolan, Ludde kollar tv, och jag ska till skolan vid 12:30, så jag ska hinna röjja och ev handla innan dess. Lär sätta fart!

Ovido - Quiz & Flashcards