Direktlänk till inlägg 9 april 2009

Skär Torsdag

Av ♥Annica♥ - 9 april 2009 07:35

 

är det väl idag?


Jag hade en mysig kväll igår, tillbringade mystid med min äldsta son, som hade lyckan att ha mamma å pappa för sig själv. Vi var en stund på badet igår, simskola. Linus är så annorlunda när han är ensam med mig, han verkligen njuter! Å jag med, det är så speciellt att ha pojkarna var och en för sig!

Sedan fick han bestämma mat, och då blidde det ju omvägen över pizzerian på kvällen! (Men jag åt bara en sallad!!!)


Jag satt framför datorn halva kvällen, det var ju hockey, och jag gillar inte det... Blir irriterad när mina favvoprogram uteblir, jag tittar så lite på tv, men jag har mina favoriter, ocd de vill jag ju se!!! Greys anatomy uteblev igår!!! Grrr...


Började denna morgon med att blanda en drink. Skål! Klunk klunk klunk... Nä, inge alkohol, Camebridge bara. Känns ok faktiskt.

Som jag skrev till JagAnkan, denna påsk ska det minsann bitas ihop! Jag brukar tänka "Det är ju bara påsk en gång om året", och det brukar innebära att man äter allt man kommer åt och lite till. Men i år ska jag tänka "Det blir ju påsk nästa år igen", och bara plocka ut de speciella god bitarna, som ett par köttbullar, helgskinka, ägghalvor och kanske lite sill. Sedan är det bra!

Och jag ska definitivt låta bli ungarnas påsk godis!


Glad Påsk på er!

 
 
Ingen bild

Petra

9 april 2009 08:42

Jag blev också irreterad på inställd Desperat och Greys. Morr.
Vad duktig du också är. Lycka nu till med pulvret. Det är så roligt att vi har "hittat" varandra igen du, jag och JagAnkan. Stor kram

 
Lotta

Lotta

9 april 2009 22:23

Snacka om karraktär!
Jag blir oxå så trött när hockeyn bara knuffar ut andra program
Inte bättre blir det när HV 71 förlorade.. =(
Kram

http://steinsdotter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Annica♥ - 10 oktober 2010 18:22

Jag har inte haft någon motivation alls att driva bloggen framåt, gör ett tappert försök nu ikväll att summera några rader från mitt liv! Jag har följt er lite sporadiskt, ni som tillhör min blogglista. Men ska försöka kika in lite oftare.   Ja...

Av ♥Annica♥ - 27 juli 2010 22:30

... sedan sist??? Ja, sommarlovet är ju i full gång, värme har vi fått i rikliga doser, och semester har vi varit på!   Nyss hemkomna från Öland, och ja, vad ska jag säga... Till en början startade semestern på värsta tänkbara sätt. Husvagns se...

Av ♥Annica♥ - 14 juni 2010 20:05

Hipp hipp hurra! Sommarlov i faggorna, men inte lediga ännu, nejdå, vi kör på ett par veckor till! Barnen var som vanligt strålande i kyrkan, de sjöng så fint, och min Linus hade äran att få stå längst fram och hålla i en skylt ( barnen tillverkar ...

Av ♥Annica♥ - 4 juni 2010 08:05

Jag har verkligen njutit i fulla drag av det underbara vädret vi har fått! Lillkillen är piggare, säger att han har haft ont i halsen, så han har nog varit rejält förkyld oxå, när man är mitt i en allergiperiod är man dessutom mera mottaglig för infe...

Av ♥Annica♥ - 2 juni 2010 08:10

   Kan börja med att konstatera att det är en underbar morgon! Solen lyser, och det ser riktigt somrigt ut!   Och som grädde på moset, så kom våran nya kaffe bryggare igår ; King of coffe!    En skönhet som verkligen kan sitt jobb! Mmmm... ...

Ovido - Quiz & Flashcards