Direktlänk till inlägg 18 april 2009

Idag...

Av ♥Annica♥ - 18 april 2009 09:28

...ska vi hämta hem husvagen från vinter vilan! Ska bli spännande att se hur den klarat vintern!

Så idag blir det likt JagAnkan när hon fejjade sin båt, skura putsa och helst komma igång å göra nya gardiner till vagnen!


Inatt sov Linus i min säng, han var så lessen igår, grät sig till sömns. Men jag tror han mår lite bättre idag, jag hoppas iaf. Det är som medicin vet ni, att ligga nära mammas trygga famn när man är lessen, eller hur? ;)


Tog med mig killarna på en rask morgon promenad före frukost, grabbarna fick varsin banan så att de inte skulle bli vrålhungriga innan vi hunnit hem igen, gick rundan "bro till bro" som vi i området kallar en runda, som knyts samman av slingrande cykelvägar, lagom lång, och jag tror jag skrapade ihop över 4000 steg, kan det stämma, en promenad runda på ca 30 min??? Jaja, snart uppe i 10 000!!!


Kanske ses vi ikväll, där jag redovisar resultat av dagens fejjande!

 
 
Ingen bild

Jagankan

18 april 2009 09:51

Heja, heja!! Det roligaste är när fejjandet är klart och man ser det skiiinande resultatet!
Bra gjort med stegen!! :-D

Kram

 
Camilla Nordin

Camilla Nordin

18 april 2009 11:12

Hej.
Hoppas Linus mår bättre idag, men jag förstår att det gör ont i dig oxå.
Hittade just din blogg.
Hoppas ni får en bra Lördag!

http://camomillan.blogspot.com

 
Lena

Lena

18 april 2009 19:53

Åh vad våra barn ska gå igenom och vi som föräldrar också för den delen, känns verkligen i hjärtat men som tur är går det över och gör inte lika ont om det händer liknande igen förhoppningsvis! Kramen

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Annica♥ - 10 oktober 2010 18:22

Jag har inte haft någon motivation alls att driva bloggen framåt, gör ett tappert försök nu ikväll att summera några rader från mitt liv! Jag har följt er lite sporadiskt, ni som tillhör min blogglista. Men ska försöka kika in lite oftare.   Ja...

Av ♥Annica♥ - 27 juli 2010 22:30

... sedan sist??? Ja, sommarlovet är ju i full gång, värme har vi fått i rikliga doser, och semester har vi varit på!   Nyss hemkomna från Öland, och ja, vad ska jag säga... Till en början startade semestern på värsta tänkbara sätt. Husvagns se...

Av ♥Annica♥ - 14 juni 2010 20:05

Hipp hipp hurra! Sommarlov i faggorna, men inte lediga ännu, nejdå, vi kör på ett par veckor till! Barnen var som vanligt strålande i kyrkan, de sjöng så fint, och min Linus hade äran att få stå längst fram och hålla i en skylt ( barnen tillverkar ...

Av ♥Annica♥ - 4 juni 2010 08:05

Jag har verkligen njutit i fulla drag av det underbara vädret vi har fått! Lillkillen är piggare, säger att han har haft ont i halsen, så han har nog varit rejält förkyld oxå, när man är mitt i en allergiperiod är man dessutom mera mottaglig för infe...

Av ♥Annica♥ - 2 juni 2010 08:10

   Kan börja med att konstatera att det är en underbar morgon! Solen lyser, och det ser riktigt somrigt ut!   Och som grädde på moset, så kom våran nya kaffe bryggare igår ; King of coffe!    En skönhet som verkligen kan sitt jobb! Mmmm... ...

Ovido - Quiz & Flashcards