Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Rubrik saknas

Av ♥Annica♥ - 19 april 2009 09:07

Kaffet väntar, nyss ätit fukost, dessförinnan vägde jag mig såklart... Hmmm... Fortfarande inget! Vad i....! Men all mat man åt under gårdagen finns ju kvar nånstans inne i magen, så jag inbillar mig att det beror på det, samt att jag vet att jag dricker för lite vatten. Ja, skam den som ger sig!


Igår blev husvagnen ren och fin invändigt iallafall, och nu är hela familjen sugna på att sticka ut med den! ska bli jätte mysigt, till Valborg sticker vi tre familjer iväg till en ganska närliggande camping, ska bli toppen!


Idag då? Ja... Det finns ju alltid nåt att ta tag i. Tvätta tex. Usch... Veckohandla, men det gör jag ikväll när det börjar bli lite tomt i affären.


So long!

 
 
Ingen bild

Jagankan

19 april 2009 12:03

Ja, tänk att det alltid finns massa "måsten" att ta tag i....
Försök njuta utav söndagen och dröm om er kommande husvagnstripp!! :-D

Kram!!

 
agge

agge

19 april 2009 13:23

jag åt frukost, drack näringsdryck 3 ggr smat lite popcorn på kvällen .Höll på i 5 veckor gick inte ner något alls. Gick ner 3 kg första veckan sedan gick jag upp dem så stod jag still...drack kanske för lite jag med. men ändå???? Till skaen hör att jag motionerade också varje dag med hunden.

Nu har jag ett uppehåll och ska till läkaren för att kolla upp mig...det måste ju vara nåt fel på kärringen...??????

Hoppas att du får en puff i rätt riktning nu....snart

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
♥Fnuttisen♥

♥Fnuttisen♥

19 april 2009 20:28

Ja visst är det hemskt. Hade jag haft massor med pengar hade jag åkt dit med dom. Guatemala är ju ett land där "money talks".
Nä jag är sååååå förbannad. Vi har jobbat så jä*la hårt och det här känns värst utav alla mottgångar fastän Thor är funnen. Nu är det bara att hålla alla tummar och tår för att det ska gå så smidigt som möjligt.
Kramizar Susanne (en frustrerad en)

http://fnuttisen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Annica♥ - 10 oktober 2010 18:22

Jag har inte haft någon motivation alls att driva bloggen framåt, gör ett tappert försök nu ikväll att summera några rader från mitt liv! Jag har följt er lite sporadiskt, ni som tillhör min blogglista. Men ska försöka kika in lite oftare.   Ja...

Av ♥Annica♥ - 27 juli 2010 22:30

... sedan sist??? Ja, sommarlovet är ju i full gång, värme har vi fått i rikliga doser, och semester har vi varit på!   Nyss hemkomna från Öland, och ja, vad ska jag säga... Till en början startade semestern på värsta tänkbara sätt. Husvagns se...

Av ♥Annica♥ - 14 juni 2010 20:05

Hipp hipp hurra! Sommarlov i faggorna, men inte lediga ännu, nejdå, vi kör på ett par veckor till! Barnen var som vanligt strålande i kyrkan, de sjöng så fint, och min Linus hade äran att få stå längst fram och hålla i en skylt ( barnen tillverkar ...

Av ♥Annica♥ - 4 juni 2010 08:05

Jag har verkligen njutit i fulla drag av det underbara vädret vi har fått! Lillkillen är piggare, säger att han har haft ont i halsen, så han har nog varit rejält förkyld oxå, när man är mitt i en allergiperiod är man dessutom mera mottaglig för infe...

Av ♥Annica♥ - 2 juni 2010 08:10

   Kan börja med att konstatera att det är en underbar morgon! Solen lyser, och det ser riktigt somrigt ut!   Och som grädde på moset, så kom våran nya kaffe bryggare igår ; King of coffe!    En skönhet som verkligen kan sitt jobb! Mmmm... ...

Ovido - Quiz & Flashcards