Alla inlägg under april 2009

Av ♥Annica♥ - 5 april 2009 11:24

Tack Lena! Önskar dej detsamma!

Av ♥Annica♥ - 5 april 2009 08:08

Idag var det min tur att kliva upp tidigt med barnen (ja här får vi aldrig sova längre än till 06:30!), bäddade ner mig i soffan till Bollibompa morgon, och hör efter en stund hur regnet bara börjar att ösa ned! Usch! Men men, hellre regn än snö iallafall!


Vi får vara glada att gårdagen bjöd på så mycket sol och värme, jag tog Ludde i vagnen och promenerade ner på torget där vårmarknaden var igår, hade bara tunna strumbyxor och en tunika, men jag blev jätte varm! Verkligen sommar värme.


Senare gick vi på bio med killarna och fam Hjort, "Glömligheter" med Pettsson och Findus. Filmen var ganska bra för barnen, men lite klipulver i ändan fick de på slutet, men de var duktiga. Sedan fick killarna följa med Hjortarna hem å leka en stund.


På kvällen blev det grillning och lite gott rödvin, det hör ju verkligen vackert väder till!!!?

Av ♥Annica♥ - 4 april 2009 08:55

Kolla alltså helt underbart väder på g!!! Mmmm, jag njuter redan!

Ska väl knalla ner på Suras vårmarknad idag, sedan bestämde jag å Malin att vi ska träffas och fika under dagen, alltid lika trevligt!

Somnade sent igår, kollade en dtund på "Troja" som visades på tv, den verkade bra, men var lite för rå för mig. Slutade väldigt sent oxå. Och medans jag låg vid tv:n (i sängen) hör jag världens knallskott ute! Mer som ett kanon skott. Ett enda, sedan tyst bara. Läskigt, man vet inte om folk håller på å spränger nåt, det finns ju så mycket galningar ute!

Bland annat de här två!

Kram och ha en bra dag!

Av ♥Annica♥ - 3 april 2009 18:16

Hehe, visst har ni väl undrat!? Nu vet ni!

Ett glas rött intages under stor andakt! Trevlig helg!

Av ♥Annica♥ - 2 april 2009 16:54

Hej på er!

Vad har hänt här hemma idag då? som vanligt lämnat killen i skolan, sedan lämna Ludde till dagis vid 10, sedan hem å dona  plugga lite, sedan ner på sektion 11 (facket) å gå en liten snabb kurs i arbets miljö.

Har hunnit med att sitta lite i solen också, det är så ljuvligt ute nu, och idag började krokusarna kika fram i rabatten!

Planerar att gå till lekparken i morgon fm med Ludde ponken när Linus är i skolan.

Kanske en sväng till badhuset på em, vi får se hur ungarna verkar, kan ju vara fredagströtta, men ett bad brukar ju aldrig vara fel!?


Av ♥Annica♥ - 1 april 2009 19:46

Det blev en ny dag, och en bra sådan dessutom!!!

Härligt väder, skapligt kort dag på jobbet, massor av utevistelse! Kan jag såga mera! ?

Barnen har varit gulliga dessutom, så jag känner mig nöjd!

Har inte mycket att tillägga, ville bara tala om att det är hopp om livet igen!

Ovido - Quiz & Flashcards