Alla inlägg den 1 september 2008

Av ♥Annica♥ - 1 september 2008 14:03

Jaa, det bara rullar på!

Vi skriver ny månad idag, och i och med det fyller sambon år. Jag jobbar kvällen, så han får fixa det mesta själv, jag har städat av och gjort lite fint här hemma iaf.

Men han får väl hjälp av min mamma mfl.

Det blir korvgrillning och princess tårta, det duger väl?


Linus har som vanligt varit i skolan på fm, och ska snart till fritids när jag ska till jobbet, och Ludde ska till dagis.

Linus fick försöka att gå halva vägen hem själv idag, har försökt förr, men inte lyckats så bra, dvs stannar på skolgården och leker, förstår ju det iofs, det är ju sååå kul! Men idag klarade han det galant, så duktig så!  *Puss gubben!*

Och Ludde har varit så duktig att underhålla sig själv när jag har jagat runt här i huset och städat! Härliga killar man har!


Inte mycket spännande att förtälla, bara vanligt vardags tjatter!

Ovido - Quiz & Flashcards