Alla inlägg den 26 september 2008

Av ♥Annica♥ - 26 september 2008 12:19

  • Vad har män och moln gemensamt? När de dunstar blir det en bra dag.
  • Vad är en man i saltsyra? Ett löst problem.
  • Vad säger en man som sitter i vattnet till midjan? Det här går över mitt förstånd.
  • Vad är skillnaden mellan en man och yoghurt? I yoghurt finns det kultur.
  • Vad kallas män som mist 90% av sin intelligens? Änkeman.
  • Varför finns män överhuvudtaget? För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan.

  







Av ♥Annica♥ - 26 september 2008 09:39

3.gif


Idag är det ju fredag, och det känns så skönt. Skönt för att "slippa" ha Linus i skolan / fritids, och skönt för att familjen är samlad. Jag ska ju jobba, men denna helg ser ut som så, att jag jobbar 14-19 idag, 6:45-17:15 imorgon, och delad tur söndagen. Så jag får både fredag och lördag kväll med familjen, det är lyx! Trots att man är rätt trött och sliten efter lördagens häst pass, men det är ok.


Idag ska Linus få vara hos sin mormor istället för heldag på fritids, skulle ha gått från 8-18. Som läget är nu så vill jag ha honom så lite som möjligt där.

Ska boka in ett samtal med hans fröken idag, så kanske man får svar på lite frågor...


Gud, tangenterna funkar så dåligt! Ibland blir det ingen bokstav, skit drygt!

  

Min att göra lista idag:

  • Handla (har redan gjort)
  • Plocka undan lite disk
  • Bädda
  • Göra rent till hamstrarna
  • Packa grejjer till jobbet
  • Tvätta, vika tvätt

...som ni ser... bara att sätta fart!

  







Ovido - Quiz & Flashcards