Alla inlägg den 30 september 2008

Av ♥Annica♥ - 30 september 2008 08:36

67.gif


Har precis knäppt på kaffe bryggaren. Doftar gott i hela huset. Killarna sitter vid tvn och har lite morgon mys.

Linus vaknade ca 6:00, och sa att det rann ur hans öra, så nu har det värkt hål... Och Luddes tunga är grå med röda prickar, samt jätte röd i halsen. Men jag tror att ingen av dem har feber just nu iaf.

Kl 13:45 har förste man tid hos dr, kl 14:00 andre man. Så just nu pågår vab planering. Har pratat med sambon, så han kan ta fredagen iaf, ska höra med någon släkting ang torsdagen, har möte med chefen då, så jag behöver vara på jobbet...


Usch, det var så kallt när jag klev upp ur sängen i morse! Vi har en sån där luftvärme pump, och det tar ett tag innan värmen kommer igång. Såg att det var is på fönstrena när jag var ut och hämtade tidningen. Hua... Mysig med, tänder ljus varje kväll nu när mörkret och kylan är i antågande. Börjar längta så smått till första advent!


Nåväl, nu ska jag dricka kaffe och äta ett par smörgåsar.

  







Ovido - Quiz & Flashcards