Alla inlägg den 23 september 2008

Av ♥Annica♥ - 23 september 2008 20:51

Har nyss kommit hem från våran första trisskväll! Det var så mysigt i all enkelhet, varför gör man det alltid så stort och svårt när man ska vara ett par tjejer som ska ha sammankomst? Malin hade ordnat det så bra med kaffe, the och smörgås, det är enkelt och gott. Ofta så gör man så stor sak av det hela, att det blir jobbigt. Och att kunna ses så här mitt i veckan gör det hela ännu bättre, helgerna är ju så fullspäckade ändå!


Om vi vann!? Nä, men det var inte jätte viktigt, trots att vi nu väntar på storkovan så vi kan göra något roligt tillsammans någon gång!

Nu är det en månad till nästa omgång, håller tummarna tills dess!


Imorgon ska jag vara med Linus i skolan, han har råkat ut för en del tråkigheter, och jag vill vara med för att se hur det fungerar, och dels så har Linus uttryckt en önskan om att få mitt stöd i skolan, och självklart ska jag stötta honom om han vill och behöver det! Han känner sig för tillfället otrygg och rädd, så jag hoppas att det ska underlätta något för honom...

Ja, man är alltid orolig för något när det gäller barnen.

Ludde ska vara med farmor i morgon, och det tycker han ska bli kul.


Dags att städa upp lite efter dagen som kommit och gått.

God natt allesammans, och tack Malin för en trevlig kväll!

goodnightbluebear.gif

Ovido - Quiz & Flashcards