Alla inlägg den 24 september 2008

Av ♥Annica♥ - 24 september 2008 06:14

3.gif

Nu är det faktiskt onsdag morgon igen, herre guuud! Visst går det fort!?

Linus sover fortfarande, Ludvig tittar på tv och äter frukost. Jag ska hoppa in i duschen, äta frukost och göra lite morgon sysslor.


Planerar att göra något med mina barn i eftermiddag eftersom jag är ledig idag, men jag har inte bestämt vad ännu. Vi får se vad det blir!


Denna helg ska jag jobba, så det känns väl lite tvehågset att det är onsdag iofs, men ändå på något sätt så är ju helgen alltid välkommen. Jobbar med en rolig kollega i helgen, så det underlättar ju naturligtvis!


Igår fick vi inbjudan av vår chef till en julkonsert, eller snarare en konsert till jul. Wallmans salonger med trerätters middag. Alla ska få gå! Även om man jobbar kväll eller natt! Härligt! Något att se fram emot, 5/12 blir det!


Nej, måste ila!

  







Ovido - Quiz & Flashcards