Alla inlägg den 25 september 2008

Av ♥Annica♥ - 25 september 2008 11:01

Igår var jag och barnen till Hallsta och badade i deras badhus, eftersom att Suras är stängt IGEN pga reparationer. De hade ganska bra bad, men väldigt litet. Ingen barnpool, men Linus kan simma hjälpligt och Ludde höll sig nära mig, så allt gick bra ändå.


Idag är det ju studiedag i kommunen, och det innebär ingen stress för att följa till skola! Skönt! Men ni ska inte inbilla er att det betyder sovmorgon i detta hus! Nej! Men på ett sätt gjorde det inget, vi låg i sängen och kollade på tv, och ag fick läsa Vlt i sängen, knata runt i morgon rock. Linus hjälpte till att duka för frukost, och vi tände ljus och hade det så mysigt. Och så dagens dos av tjafs såklart, men jag tror det hör till!


Linus har en gammal dagis kompis här så för tillfället är de ute och springer. Vi ska äta spagetti och köttfärssås sedan, kompisen ville gärna äta här, och klart att han kan få göra det, det är ju inte så ofta någon av kompisarna stannar på mat.


Har ordnat med barnvakt till eftermiddagen, eftersom att jag ska jobba kväll. Jag önskar jag slapp ha Linus på fritids någen mer, känner mig inte trygg med honom där! Tycker ungarna springer vind för våg, och har svårt att se att någon riktigt tar ansvar...


Men men, man kan inte få allt!

25.gif


Ovido - Quiz & Flashcards