Alla inlägg den 17 september 2008

Av ♥Annica♥ - 17 september 2008 11:30

Jaaa, nu är vi i mitten av veckan, skönt att det snart vankas riktig fredag! förutom att förkylningen hänger kvar, och med den en envis huvudvärk, så känns allt ok. Har varit barnfri idag i flera timmar! Linus i skolan, och Ludde fick komma tidigare till dagis pga fotografering! Jag har naturligtvis ugglat lite vid datorn, plockat och rensat, och gjort... ingenting! Skönt faktiskt.


Idag hämtar farmor på dagis, och Linus som bara ska in och vända på fritids, följer med en kompis hem för att sedan gå på fotbollsträning med honom. Magnus har föräldra möte ikväll på skolan, och jag jobbar kväll.


På fredag ska jag klippa mig och tona håret, måste ju piffa lite inför lördagens fest! Ska bli riktigt kul faktiskt, bara sambon kan hålla sig någorlunda nykter, så man slipper gå hem jätte tidigt med en jätte full sambo! * ler bittert...*


Ska kolla i fönstret efter min stora lillkille som borde komma nu! Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards