Alla inlägg den 8 september 2008

Av ♥Annica♥ - 8 september 2008 10:34

Här kommer bilderna från kalaset! Äntligen fick jag upp dem!

Linus laddar inför kastet!

Körde stenhårt med sin egen stil, och det visade sig vara ett vinnande drag!

Hela ligan samlad!

Hungriga bowlinghjältar!


Av ♥Annica♥ - 8 september 2008 09:08

Hrmmm! Ibland blir jag trött på bloggagratis sida! Håller på att försöka ladda upp bilder, men det går inte! Datorn bara tänker och tänker händer inget mer! Händer ofta att det krånglar på denna sajt faktiskt!

Försöker att lägga in animationer oxå, men då kommer det bara upp en tom ruta med rött kryss i , och det händer nästintill jämt!


Någon som vet hur man kopierar en blinkie för att få med blinket? När jag spar bild och lyckas ladda upp den, så bli bilden "stel". Hmmm...


Hade ju bowlinkalas igår, och det blev en stooor hit! Alla tyckte det var superkul, och alla barn var så duktiga. Efteråt blev det hamburgare och paket öppning! Och det är dessa bilder jag förgäves försöker att ladda upp...

Kanske kommer vid ett senare tillfälle då...


ska röja lite nu, sedan fixa lunch och ev middag, sambon hämtar barnen ikväll, och det är ju rätt sent då, så det kan vara skönt att ha något klart då. Jag jobbar nämligen kvällen.


See ya!


  







Ovido - Quiz & Flashcards