Alla inlägg den 10 september 2008

Aj

Av ♥Annica♥ - 10 september 2008 15:24

Har en envis huvudvärk, som bara inte vill ge sig... Har roliga veckan, så det är väl det...

Linus är hos en kompis och leker, och Ludde och jag har myst lite vid tv:n. Barnen väcktes 05:30 i morse, jag hade en tidig morgon idag, så de är trötta, Ludde somnade en stund vid tv:n.

Har tagit upp en kyckling ur frysen, blir middag till i morgon, passar bra då jag är ledig imorgon, och kan ägna lite mer tid till matlagning.


Ikväll blir det blodpudding, måste ha något snabbt, Linus har fötbollsträning, och det brukar ju behövas nåt snabbt efter det!

Sedan är det kväller, dagarna går  och går!  (dagarna som kom och gick, inte visst jag att det var livet?)


Jag har en arbetshelg framför mig, och bara det kan ju få en att få huvudvärk... Usch!


Gó kväll gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards