Alla inlägg den 2 september 2008

Av ♥Annica♥ - 2 september 2008 15:24



igår hämtade jag ut ett jätte paket med kläder från H&M. Mycket kläder, men det mesta till barnen, då framför allt till Linus som växt så otroligt mycket under sommaren!

Jag fick en varm (och stickig!) kofta, modell längre. Den blir bra istället för jacka såna där "mellan" dagar.


Varit på jobbet, känns skönt att vara ledig en kväll ibland. Känns som om jag jämt är på jobbet kvällstid! På ett sätt är det bra, ganska mysigt och trevligt att jobba kväll, men ändåså är det mycket familje tid som försvinner. Och tid för träning osv.

Och dessutom känner jag mig så otrygg med fritids, känner liksom inte fullt förtroende än, och som om de inte riktigt har full koll... Det är ju så otroligt mycket barn inskrivna på fritids... Och mitt barn som är ganska livligt, man är ju rädd att han ska råka ut för något. Och för Linus är det sååå viktigt att  imponera på de stora killarna, de kan nog lura honom till ganska mycket, även om han för alldel har ganska bra fantasi själv!


Jaja, det är väl det som är att vara mamma, att ständigt oroa sig för sina barn!

Ludde är jag mera trygg med, dels för att han är mindre och lugnare i sättet, och dels för att jag känner dagis personalen så bra. Och dessutom mindre barngrupper! De har bättre koll. Det känns som att man inte riktigt får veta om sitt barns dag på skolan, medans man på dagis kan få era information, de tar sig liksom tid på ett annat sätt...


Ja, nu så, nu känns det bättre! ska sluta klaga!


Kram på er alla i höst vädret! Ska försöka komma ut på en prommis ikväll...



Ovido - Quiz & Flashcards