Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av ♥Annica♥ - 4 augusti 2008 12:22

Måste bara tillägga att jag vill rekomendera en trevlig blogg, nämligen min granne som har sällat sig till oss bloggare!

Kolla här: Malin


Av ♥Annica♥ - 4 augusti 2008 10:12

Här kommer lite härliga semesterbilder, som jag slutligen kom på hur jag skulle göra för att få in i datorn!


För övrigt inte mycket spännade här i familjen, tror att barnen börjar längta så smått till dagis/skola, det blir väl lite tradigt att vara hemma för länge antar jag, allra helst Linus som alltid vill ha någon att "vara" med...


Här njuter killarna av det ljumna vattnet på Öland! vi bodde på en jätte mysig camping, Kyrketorps camping, en skogscamping kan man väl säga, man har husvagnen bland tallar och kottar. 5 min gångväg till stranden, där vi var varje dag och njöööööt!

Tuff kille som vanligtvis är en riktig badkruka! Till och med Ludde njöt av strandlivet!



Jodå, ni ser rätt! Här nedan ser ni oss på High Chaparrall! Mamma var självkart cowgirl, och killarna för till fället Indianer!


Här är det skarpt läge! Hands up!!! En riktig höjdare! Barnen gillade Vildavästern skarpt, och det blir nog av att åka fler gånger!

Ovido - Quiz & Flashcards