Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av ♥Annica♥ - 5 augusti 2008 19:16

**************************************************
**************************************************

Här kommer fler bilder från semestern. Kan inte låta bli att lägga upp dem, med tanke på att det känns som att sommaren tog slut, bara sådär!!!?


Härligt ställe i Värmland! Sambon har kusiner där, och detta är deras sommarstuga i säffle. Helt underbart ställe!


Här också i Säffle, med deras alldeles underbara små hundar. En sorts Basset. Hur goa som helst! Vill ha!!!



Av ♥Annica♥ - 5 augusti 2008 12:34

Hej på er!

Vilket väder! Igår kväll var det ju storm och spöregn, tycker det är otäckt när det blåser så kraftigt! Är rädd att väggar och tak skall låsa sönder...

Ja, man går bara här och lullar och drar benen efter sig... Känner mig allmänt uttråkad... Och det gör barnen oxå...


Var in till stan igår och kollade lite i affärer, men så mycket shopping blev det inte, för nu är pengarna slut... Nackdelen med semester...

Barnen köpte varsin ryggsäck iaf, Linus behövde en till skolstarten, och valde såklart en med "Bionicle", så tuff så! Skulle vilja ladda upp bild, men jag har förbrukat alla bilder, måste ladda upp 100 till, genom sms tror jag man beställde?


Ska på bröllop i Sura kyrka på lördag, en vän som nu bor i Norge (men har familjen kvar här) ska gifta sig. så idag var svärmor här och klippte mig lite, (gammal damfrisör) så ska jag tona håret endera dagen. Sedan ska hon hjälpa mig med frisyr på lördag. Kommer filmstjärna från USA på bröllopet, Nia Pepples, var med i Fame bla, så man vill ju inte se alltför "bonnig" ut! ;o)


Hörs sen!

Ovido - Quiz & Flashcards