Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av ♥Annica♥ - 13 augusti 2008 18:18

Idag har Linus haft kompisar hela dagen, åkte hem till ett par dagis kompisar på fm, och då passade jag på att börja röja i huset! Herre gud vad det behövdes!

Poppade popcorn till Ludde (muta javisst) och sedan var det full rulle. Har hållt på hela dagen! Och det är ganska fint, men inte färdigt!

Varför blir det aldrig slut på tvätt i min tvättkorg? Det undrar jag ofta!


Kvällsmat blev tonfisksallad gjord på Kinamix, jättegott! Hade en bit Foccacia i frysen, det blev gott till.


Vädret under dagen har ju varit förvånandsvärt bra, förutom regnskuren på eftermiddagen! Sambon säger att "supervärmen" kommer snart igen, bara att hoppas!?

Nu ska ungarna badas och i säng, det börjar märkas att det är dax nu!

sedan lite kvällsuggling i soffan!

Av ♥Annica♥ - 13 augusti 2008 08:34

Har av någon anledning sovit väldigt dåligt i natt... Dels har jag ju tidigare nämnt att jag har roliga veckan, sedan hade jag barnen i sängen, sambon fick sova i eget rum inatt, tror att han tycker det är skönt när han ska upp tidigt, klagar inte iaf! *ler* (händer inte ofta att han sover i eget rum)


Dessutom var det ju sånt stört regn inatt, så jag lyssnade på det ett bra tag!


Jag har ingen aning om vad jag och barnen ska göra idag, kanske åker vi till min mormor ett tag. Man känner sig så omotiverad av vädret tycker jag. Jg har lärt mig att man inte ska klaga på regnet, men allt är ju så mycket lättare när vädret är bra, man kan gå till parken, åka och bada, gå till skogen osv... Mina barn är verkligen ute ungar, så de trivs inte att vara inne en hel dag. Man får la hitte på nåt, baka kanske!? Hmmm...

Ovido - Quiz & Flashcards