Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av ♥Annica♥ - 16 augusti 2008 15:54

Har gjort en räkpaj som verkar god, hittade ett recept på nätet. Blir nog bra till kvällen!

Så nu ska jag snart hacka sallad, sen värma bröd och duka det sista, sedan är det bara grannarna som fattas!   


Mina barn kan inte hålla sams! Linus har nyss kommit hem från sin kompis, och han hinner bara komma innanför dörren så är det LIVAT! Jag blir galen på ungen!   (ibland bara, en kort och intensiv stund! Jag älskar han ju ändå...   )


Nej, nu ska jag hälla upp ett glas vin, och stänga av öronen!

   


Skål!!!










Av ♥Annica♥ - 16 augusti 2008 11:43

Jag undrar hur man gör dessa ♥ ??? Nu har jag kopierat och klistrat in, men jag vill minnas att man kan anända enbart tangenter, typ CTRL+2 eller nåý???

Av ♥Annica♥ - 16 augusti 2008 08:52

 

Jag försökte ta sovmorgon, men vaknade av barnens vanliga morgon gnabbande! som vanligt alltså.


Har en del förberedelser att göra idag, annars har jag inte tänkt att göra så mycket idag.


Stor killen ska på Brännbolls-kalas idag, så jag ska slå in paket oxå.


Idag kommer barnens mormor och morfar hem från Öland, som barnen har längtat! När Magnus (min sambo) jobbade första dagen efter semestern frågade jag "Saknar du pappa?" - "Nej jag saknaj baja mojmoj" svarar Ludvig!


Så det så. Nu ska jag käka frukost. Mer senare vid tillfälle.


  









Ovido - Quiz & Flashcards