Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av ♥Annica♥ - 17 augusti 2008 19:10

Emoticons


Hos oss är det så här; lagar jag inte mat, så blir det ingen mat!? Det tycker jag är konstigt! Jag består ju trots allt bara av 50% av den vuxna skaran, den andra 50% delen borde väl oxå bli hungrig, eller tänka på att barnen blir det... Konstigt...

Men ikväll var jag så trött på mat, jag tog bara en macka, hittade nåt i frysen till kidzen, och hmmm... Vem står vid spisen, sent omsider? Jo, hör och häpna, sambon! Och vem fick ge matförslag i alla fall? Jaaag!


Man är navet i hjulet här hemma, bara att erkänna!

Ha en go´kväll nu! För det ska jag ha!

Emoticons


Emoticons

Av ♥Annica♥ - 17 augusti 2008 16:09

Emoticons

Japp! Det är liv i glas skålen! Hmmm... Ska man vara glad eller besviken? Asch, jag får vara glad för sonens skull! De är ännu så länge ytte pytte små, som knappnålshuvuden, och de är ca 5 till antalet, vi får se hur många de blir!


Vädret = trååkigt!  

Jag är verkligen uttråkad idag...

Tack Wizy för tipsen om att skapa hjärtan! Ska försöka få till det!  







Av ♥Annica♥ - 17 augusti 2008 10:42

Igår "försvann" Ludde för ett ögonblick!

Vart han var?

Mmm, kolla! Busunge!

Hmmm... Det är nåt som inte stämmer... Hade jag tvätt på hela golvet nyss???

Aha! Busted!!!

Av ♥Annica♥ - 17 augusti 2008 10:27

 God Morgon!


Vi hade en jätte trevlig kväll igår! Lagom mycket vin,(för en del tihi!)

för mycket mat, härligt sällskap och duktiga barn! Vad kan man mer begära!?



Magnus som mummsar kräftor!


Todde iklädd party hatt.


Min kära grannfru Malin!


Jag som är lite nervös, sonen har tagit kameran!


Jag och kärleken!

Malin skålar!


Tack för en trevlig kväll igår!


Nu ska vi slappa och förbereda oss för morgondagen, Linus första skoldag är i antågande! Och 8:00 ska han klippa sig, måste ju vara snygg inför uppropet!

Har nyss varit hos mina föräldrar som kommit hem från sin semester, barnen fick godis och presenter, så alla är nöjda!












Ovido - Quiz & Flashcards