Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av ♥Annica♥ - 12 augusti 2008 19:33

Tänk vad barnen gillar sina rollerblades! Jag är så glad att bägge mina barn är ute ungar! visst finns det ett Play Station här hemma men det är bara intressant i korta stunder.

Själv skulle jag aldrig komma på tanken att ställa mig på ett par rollerblades, herre guuud man kan ju slå ihjäl sig!

Emoticons

Var över till grannfrun på en kopp kaffe på em, vi led av samma fenomen, att slippa måsten! Så tänk vad det var skönt att istället sätta sig och snacka skit över en kopp kaffe! Mmmm härligt!


Ha det gott!


Brorsorna fångade på en bild där de faktiskt är sams!

Brorsorna och en grannpojke.

Av ♥Annica♥ - 12 augusti 2008 08:19

Ajjjj.... har sådan vansinnig mens värk...:( Känns som att man är redo att föda barn....

Ska ta värk tablett, och sedan hoppas på uppehåll, då ska jag åka med barnen till våran nya fina äventyrspark. Där gillar de att vara!


På lördag ska vi träffa våra grannar och ha lite kräftmys, det ska bli kul, det var lääänge sedan!


Och lördagen efter det ska vi ut med husvagnen med ett par vänner, det ska oxå bli roligt! Några fler vändor med vagnen hoppas man ju på innan höst och vinter är här!


Här är en härlig bild som jag lånat av Malin! Stämmer eller hur!? *ler*

Ovido - Quiz & Flashcards