Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av ♥Annica♥ - 22 augusti 2008 11:49

Har suttit en stund vid datorn och kollat videos och lyssnat på låtar av ABBA. Varför har jag aldrig skaffat CD:s med dem? När man bodde hemma lyssnad man ju på mammas o pappas gamla LP skivor, så då var det ju inte aktuellt. Hmmm... Det blir nästa grej som jag ska unna mig själv, lite härlig ABBA musik!



Nyss hämtat grabben från skolan, han är så uppspelt och glad när han är vid skolan! (hoppas att han är lite lugnare när jag inte är där!?) *ler* Nyhetens behag, det lägger sig väl efter ett tag. Han kan ju bli lite stiddig, och tillsammans med ett annat "likadant" barn kanske det blir väldig livat?


Jaja, ingetjag kan göra så mycket åt, så det är lika bra att luta grubbla! Man får lita på att fröken reder upp situationen i tid, och att ingen åkar illa ut, så är väl allt frid och fröjd! (höns mamman / curlingmamman talar!!!)

Emoticons

Av ♥Annica♥ - 22 augusti 2008 09:32

Emoticons

Jag måsteerkänna att imorse var jag JÄTTE TRÖTT! Man känner att en vecka har kommit till ända, och jublar glatt att fredagen är här!


Emoticons

Idag har jag inga speciella planer. Ska göra det vanliga, och kanske åka förbi hos mina föräldrar...

 Eventuellt ska jag till en kollega ikväll, kanske blir ett par glas vin?


      Emoticons

Vi hörs mer senare!

Ha de gött!

Ovido - Quiz & Flashcards