Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av ♥Annica♥ - 26 augusti 2008 12:19

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~

Tydligen gillar de flesta fasta rutiner, även om en stunds ledighet alltid är välkommen, för detta utslag gav min Omsröstning på frågan:


Tycker du att det ska bli skönt

 att komma tillbaka till jobbet igen?

Ja    83.3 %

Nej    16.7 %

    


             ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~











Av ♥Annica♥ - 26 augusti 2008 08:25

 

Ja, nu är det verkligen slut på semestern!

Ikväll gör jag mitt första arbetspass, känns faktiskt lite pirrigt!


Har lite hemmasysslor att pyssla med idag, sen ska jag mäta Linus på väg hem från skolan. Han får gå halva vägen hem, och gjorde det första ggn går. Jag stog och tjuvkikade å långt håll, och han gick så sakta och fint så. Men man är lite larvig, vill inte släppa för "tidigt".


Ludde gör första dagisdagen idag, och han ser fram emot det! Mamma är ju sååå tråkig!


Igår var jag så slut och sliten, orkade inte ens knäppa igång datorn på kvällen! Kände mig irriterad på alla här hemma, ungar som bara härjar och vägrar lyda, och en karl som frågar om allt ( typ " Var är den saken" osv, fast vi bor här båda två?)

När kommer ungar ur kiss och bajs åldern? Aldrig verkar det som... Suck! (En kopp kaffe med en vuxen , TACK!)


Igår åkte vi in till stan var tvungen att köpa nya jumpa dojjor til Linus. Han har slitit sönder sina andra... Likadant med jeansen, har beställt flera par från H&M, han sliter byxor på löpande band!

Sedan gick vi en sväng på Ica Maxi, älskar den affären, kan inte hjälpa det!


Nu ska jag koka kaffe.

See you Later!


Ovido - Quiz & Flashcards