Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av ♥Annica♥ - 15 augusti 2008 22:33

Bara kollar in en sista gång för kvällen, snart dags att krypa till kojs. Barnen lär väl inte bry sig om att ta sovmorgon. Nää... Inte imorgon heller! *ler*


 

 










Av ♥Annica♥ - 15 augusti 2008 18:05

Mmmm äntligen helg!

Barnen sitter framför Bolibompa med lite godis, sambon har hittat en öl, och jag sitter och smuttar på en Baylies... (eller hur det nu stavas?)


Middag blev lite hittat i frysen, resultat : Tacos! Gott som alltid, trots att alla tillbehör inte var med. Man tager vad man haver!


Ikväll blir det bara soff pys, (som vanligt då *ler*) och Jönnsonligan kl 20:00, det tycker barnen är roligt att få vara uppe och se.


# Skål! #



  







Av ♥Annica♥ - 15 augusti 2008 13:42

Nu har barnen och jag nyss varit på Ica Maxi och handlat till lördagens kräftkalas. Det blidde mycket gott!

Jag ska baka en Västerbotten Paj, har hört att det brukar man ha som tillbehör till kräftor. Är lite ovan på området, då vi inte är några stor ätare av kräftor...

Å så lite viiin såklart!




Självklart hade jag en liten hjälpreda när jag packade upp varorna!



~Trevlig helg nu alla bloggare,

får se om jag hinner kika in nåt under helgen!~



Av ♥Annica♥ - 15 augusti 2008 08:22

Kolla här! Detta fick min son i julklapp(!) i julas! Tyckte det var så grymt äckligt, så de har bara legat i förpackning! Men efter att ha haft en JÄTTE tråkig dag igår, så böjde sig mamman för denna önskan, att bringa liv i dessa kryp!


Det är ett litet kuvert, som innehåller en minimal plast burk med pytte små ägg, uuurk!  Samt en påse mat. Man lägger skiten i  en burk med vatten, och... väntar... Ska kläckas inom 24h, så på eftermidddagen så borde väl det äga rum... Lever 20 - 70 dagar, vi får väl se? Tur man har toaletten att hiva dem i !



Ovido - Quiz & Flashcards