Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av ♥Annica♥ - 19 augusti 2008 19:59

                                                  
   Emoticons

Har varit i kontakt med försäkringskassan idag...

Ni har väl inte missat det som står i tidningarna, att massor med människor i Sverige väntar på pengar från F-kassan? Mmmm.. Vi tillhör den skaran! Jag har en begäran om utbetalning av föräldrapenning sedan juni(!) som ännu ej utbetalats! Allt pga att de har en omorganisation just nu, som innebär FÖRSENINGAR! Som om världen stannar upp bara pga deras krångel! Jag har ju huslån som ska betalas!

Och dessutom har sambon oxå varit F-ledig, så totalt är det ca 5000 kr vi väntar på! Fick iaf prata med en trevlig människa, som verkligen gjorde allt för att skynda på vårat ärende... Tack för det, så nu kan vi betala räkningarna ändå... Är inte van att behöva vända på kronorna, även om vi inte lever i överflöd på något vis.


Var in till jobbet en sväng, och det kändes riktigt bra att träffa arbetskamraterna!

Ska bli kul att komma igång tycker jag, även om man snabbt saknar hemmets trygga vrå igen.


2 roliga saker har hänt denna vecka oxå!

En inbjudan till 30 års skiva damp ner i brevlådan, samt en annan inbjudan till en fest med live band! Jag blev riktigt glad, för jag har känt mig lite nere ett par dar nu.


Tack och Go´natt!

Kram alla goa vänner!

Emoticons


Av ♥Annica♥ - 19 augusti 2008 12:11

Gick upp vid 6:00 imorse med.

Linus kom upp samtidigt, och ville absolut gå till skolan på en gång! Han tycker verkligen att det är super kul!

Promenad till skolan 07:40, sedan promenad till affären.

Har faktiskt varit ganska varmt idag, men aningen mulet till och från.


Sedan kom Rebecka och Tyra över en stund, fick kaffe sällskap! vi Avhandlade diverse sanningar, och kom fram till att tala är silver och tiga är guld! Så sant!...


Nu ska jag slänga i mig lite mat, så Hejdå på ett tag!

Ovido - Quiz & Flashcards