Direktlänk till inlägg 24 augusti 2008

Rubrik saknas

Av ♥Annica♥ - 24 augusti 2008 16:25

Vad har vi gjort denna dag då?

Jo, lite hemma pyssel som vanlig, klippt gräsmatta och plockat lite. Känns som att det är väldigt dax att höstbona trädgården nu!

Jag har rivit av klädseln från vår (vita!?) soffa, och kört den i tvättmaskinen. Den är ren en kort stund, men denna årstid, när ungarna är ute och rumlar runt, och kommer in med dammiga o smutsiga kläder och sätter sig i soffan, så blir den skitig snabbt! Kan tyckas dumt med vit soffa när man har småbarn, men faktum är att jag tycker det är ganska bra, vi hade beige klädsel ett tag, och den går inte att få riktigt ren, men denna vita kan jag ju köra med klorin! Inte vad de rkomenderar på etiketten, men har gjort det, och inget har hänt hittills. Men jag har som mål att få en svart skinn soffa en dag. Så det så.


Har varit en sväng till lekparken där vi träffade ett par vänner och deras barn, men stora killen hade inga kompisar, så ha tyckte att det var JÄTTE TRÅKIGT! Tjurade mest hela tiden, så vi blev bara kvar en timme...

Inte lätt när de börjar bli stora... men ändå små!


Imorgon börjar min arbetsvecka, och den startat med ledig dag! Heheh! Sedan ett kvällspass på tisdag. Blir bra det.


Lånade lite filmer av grannen igår, och ikväll blir det till att titta på en av dem!


 
 
Lena

Lena

25 augusti 2008 20:00

Välkommen tillbaka till jobbet, ska bli kul att träffa dig, vet inte när vi jobbar ihop men imorgon tisdag jobbar jag på f m ihop med B-M, Minna har gått på semester, kul att du skriver så mycket i din blogg nu, läser varje dag, själv så är jag mycket lat, har mycket annat omkring mig för tillfället!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Annica♥ - 10 oktober 2010 18:22

Jag har inte haft någon motivation alls att driva bloggen framåt, gör ett tappert försök nu ikväll att summera några rader från mitt liv! Jag har följt er lite sporadiskt, ni som tillhör min blogglista. Men ska försöka kika in lite oftare.   Ja...

Av ♥Annica♥ - 27 juli 2010 22:30

... sedan sist??? Ja, sommarlovet är ju i full gång, värme har vi fått i rikliga doser, och semester har vi varit på!   Nyss hemkomna från Öland, och ja, vad ska jag säga... Till en början startade semestern på värsta tänkbara sätt. Husvagns se...

Av ♥Annica♥ - 14 juni 2010 20:05

Hipp hipp hurra! Sommarlov i faggorna, men inte lediga ännu, nejdå, vi kör på ett par veckor till! Barnen var som vanligt strålande i kyrkan, de sjöng så fint, och min Linus hade äran att få stå längst fram och hålla i en skylt ( barnen tillverkar ...

Av ♥Annica♥ - 4 juni 2010 08:05

Jag har verkligen njutit i fulla drag av det underbara vädret vi har fått! Lillkillen är piggare, säger att han har haft ont i halsen, så han har nog varit rejält förkyld oxå, när man är mitt i en allergiperiod är man dessutom mera mottaglig för infe...

Av ♥Annica♥ - 2 juni 2010 08:10

   Kan börja med att konstatera att det är en underbar morgon! Solen lyser, och det ser riktigt somrigt ut!   Och som grädde på moset, så kom våran nya kaffe bryggare igår ; King of coffe!    En skönhet som verkligen kan sitt jobb! Mmmm... ...

Ovido - Quiz & Flashcards