Alla inlägg den 1 januari 2009

Av ♥Annica♥ - 1 januari 2009 12:34

Nu är det nya året här, och med det en massa förväntningar också. Man hoppas såklart att året ska bli bra, både vad gäller hälsan och familjen, samt att man får uppleva en massa spännande saker, och träffa intressanta människor!

Man kommer väl (som man gör ibland) gå på en och annan nit, men man lär sig nåt nytt varje år av dessa nitar.

Mitt 2008 vill jag minnas som ett bra år för våran familj iallafall, husvagns köp, Ölandssemester med trevlgt umgänge osv. Men också som skilsmässornas år, och tragediernas år, tänk bara på Arboga morden, eller Lisjö morden... Jaaa, mycket hinner hända på ett år, både roligt och tråkigt, trots att ett år går så fort! Min stora pojke började skolan, min lilla fick en massa allergier.... Många minnen har man.


Hade verkligen en toppen kväll med grannfamiljen igår, åt Taco buffé med god efterrätt, godis och annat gott, massa cider och många asgarv! Sjöng singstar, och spelade "Med andra ord", verkligen barnsligt kul! Malin mumlade på sin blogg om att ungarna klådde oss i singstar, men jag vet inte vad hon surrar om!? Vill jag inte minnas det som ! Hrrmm! (hihihi)


Barnen somnade 00,30 i natt, men tro inte att de sov länge för det? linus upp 09,00, Ludde 09,30. Ja, det är bara att kliva upp o se glad ut!


GOD FÖRTSÄTTNING NU!!!

Ovido - Quiz & Flashcards