Alla inlägg den 30 januari 2009

Av ♥Annica♥ - 30 januari 2009 08:28


Idag går jag på mitt helg pass, och det är skönt att vi inte har fullt antal boende för tillfället, för det är skönt med en mjukstart såhär efter sjukdom.

Jag förtog mig lite igår, jag trodde att jag kunde äta hursomhelst redan, men magen sa ifrån, gjorde världens godast fisk, med grädde osv, men jag mådde illa hela em sedan. Men nu e det bättre, känner bara som en stark magkatarr ung. Och det e väl inte konstigt?


Så idag blir det fil hela dan för min del, av nån rostad macka.


Linus är i skolan, och ska följa med en kompis hem efteråt, och det ser han fram emot!


Nu ska jag dona lite, sedan duscha. Ha det gött!


Sänder en tanke till herr o fru Karlsson, som ska gå på begravning idag... Hoppas det går bra!

Ovido - Quiz & Flashcards