Alla inlägg den 20 januari 2009

Av ♥Annica♥ - 20 januari 2009 14:02

Har fått en award till min blogg från snälla H! Tack så mycket!

Jag i min tur skickar vidare denna award till Malin!

Nåt att vara stolt över va!?

Av ♥Annica♥ - 20 januari 2009 10:50

Linus är trött och seg, har hosta, och äter väl sisådär, men i stort sett så är han frisk nu, denna dag är en komma igång dag för honom. På em ska han få gå ut och leka om han vill, har varit feberfri sen igår nu. Så som ni förstår så går jag till jobbet imorron, ganska skönt att komma igång igen, samtidigt som jag ska erkänna att det kan var skönt att vara hemma med liten älskling åsså! som sagt, man får passa på att gooosa när de tillåter, och sjukdom är ett sådant tillfälle!

Lillebror är på dagis och busar, han har det så bra där med sina kära vänner!


Jag har försökt idag att komma igång med min utlovade gi-start, men som ni kanske själva vet, så är januari en ekonomiskt stram månad, jag har kört igång så gott det går, då jag inte har ekonomi att fylla upp skåpen med "rätt" mat.


Frukost blev en tallrik havregrynsgröt med äppelmos och mellanmjölk, inte gi vänligt, men ändå nyttigt.


Mellan mål nu på fm till en kopp kaffe belv en naturdiet mealbar, den är lyxigt god och nyttig för den som vill hålla igen.


Lunch blir grillad kyckling med keso och grönsaker, och middag blir nog... kalops tror jag... har tagit fram högrev ur frysen. Och då undviker jag potatisen, slänger i extra morötter i grytan istället, och ännu mera grönsaker vid sidan av.


Ja, nu vill sonen ha datorn, så bye bye!

Ovido - Quiz & Flashcards