Alla inlägg den 25 januari 2009

Av ♥Annica♥ - 25 januari 2009 18:38

Doktorn bedömde det som att en inflammation är på gång, men hittills bara irriterat i örat??? Ja, jag trodde minst att det höll på att värka hål, ungen har inte haft sådana plågor på år!!! När han var lite kunde han ju tok grina när han hade örvärk, nu brukar det vara mer jämmer liksom, men han bara låg och vred sig i smärta, och somnade sittande i soffan.

Så vi avvaktar som det så fint heter, han verkar inte ha lika ont längre heller iofs, men alvedon är kvar i kroppen. Så sambon blir hemma och vabbar imorron, så får vi se hur det hela utvecklas.


Stannade på "gyllene måsen" på hemvägen, så man är ju proppmätt. Man klarar sig i kväll kan man säga!;)


Kram o go´kväll!

Av ♥Annica♥ - 25 januari 2009 14:08

Linus bara gallskriker om vart annat, så jag ringde sjukvårdsupplysningen, fick komma in till jour vc kl 16,45. Det vär ker nog snart hål  i örat, det var länge sedan han hade så här ont! Alvedon o Nezeril hjälper ej...

Av ♥Annica♥ - 25 januari 2009 10:52

Igår hade vi trisskväll, och vi hade som vanligt otur med vinnandet. 25:- var allt vi fick fram. Men trevligt hade vi. Jag följde efter mycket övertalande med discotjejjerna ut, men nästa gång ska jag stå på mig, för det var allt annat än kul. Trångt, jävligt och dyrt. Kul att se lite folk såklart, men medelåldern ligger ju på 18 år, och jag känner mig som en kärring! Jag erkänner direkt, jag är ingen party pingla, även om jag uppskattar en trevlig vinkväll och roligt umgänge!

Blev inte alltför sent, delade en taxi hem. Åkte på migrän när jag äntligen kom hem, så jag var tvungen att sova med hinken bredvid sängen, INTE pga alkoholintag, då jag var i princip nykter.


Lillkillen krånglade inatt mellan 2-5, så jag är ändå trött. Sjukt barn på g? Linus har gallskrikit nu på morgonen - örvärk... Har fått alvedon och nässpray, så just nu e de ganska ok. Troligtvis vab imorgon då...


Idag tar vi det lugnt, ska ev hyra en familje film och chilla i soffan alla 4. skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards