Alla inlägg den 23 januari 2009

Av ♥Annica♥ - 23 januari 2009 08:30

God morron på er! Har skjutsat killen till skolan idag, jag kände mig trött och slö, så det var det bästa alternativet idag!

Klev upp i god tid idag, dukade till en riktig mysfrukost med pojkarna, och tände ett ljus. Linus stortrivs med nya kökssoffan, har ju lagt dit kuddar i den, så han passade på att ligga o vila mellan tuggorna, till mitt förtret. ;)


Ska ner till grannen om ett tag och få lite kaffe sällskap, trevligt! Har lockat med hennen till Ica Maxi senare under dagen, kul med sällskap. Brukar ju nästan alltid vara själv när jag styr kosan mot staden.


Fick varma tips av vännen H ang barnen och "nattvandring", och jag tror att jag ska göra nåt liknande, och ta ett barn i taget... Hoppas vi klarar det/ orkar!


Ikväll ska vi hem till mamma och äta köttfärssås och spagetti, jag gamade åt mig det, blev sugen på mammas köttfärssås. Sambon tyckte jag var dum som beställde så mat en fredag!? Han ska vara glad om han ens får nåt! Heheh!


Nu måste jag springa runt och dona lite, medans Ludde verkar nöjd ett tag!


So long!!!

Ovido - Quiz & Flashcards