Alla inlägg den 16 januari 2009

Av ♥Annica♥ - 16 januari 2009 16:07

...i sjukdomens tecken...

Min snälla pappa var hit före sitt jobb i morse, med blåbärssoppa, cola och sockerdricka. Guld värt, tack pappsen!


Linus har bara kräkts en gång "peppar peppar", men har legat till sängs precis hela dagen, snudd på 39 graders feber.

Alla som känner Linus vet att det är högst olikt honom!

Ganska mysigt med sjukt barn, de blir så små och gosiga!


Pappa kom en sväng till efter sitt jobb, och gav killarna isglassar, allt för att få i sjuklingen extra vätska.


Min dag har bestått av :


Jag kan lova att det luktar badhus här hemma! (Klorin!)


Nu ska jag göra varma smörgåsar till de i familjen som kan äta!

trevlig kväll nu, och hoppas ni håller er friska!

Av ♥Annica♥ - 16 januari 2009 06:34

Jag dööör tror jag! Det var ju jag som skulle bli liiite lätt sjuk, lite lindrigt sådär, ni vet, snorig, ligga isäng, ev liiite feber, ev äta lite godis, barnen på förskolan, kolla tv...

Och så blev det sjukt barn... Linus har sjukan... Började nu 05,45... skulle lämna dem 06,00 idag, så det var tur att det startade hemma... Så jag hamnade vid datorn, har varit ut på försäkringskassans sida, tfp ni vet...

Det var min helg det! Huset kommer ha en härlig doft av handsprit och klorin ska ni veta, jag har nämligen "fobi" för magsjukan!!!

Ovido - Quiz & Flashcards