Alla inlägg den 18 januari 2009

Av ♥Annica♥ - 18 januari 2009 18:46

Sonen har inte varit pigg idag, morgonen började lovande, men han har haft feber mellan 38-39 grader hela dagen... Jag var iväg på ljusparty, och när jag kom hem var han jätte ledsen, "jag kan inte ens tänka på att vara frisk, för då blir jag ledsen" grät han! Stackarn...

så för min del blir det vab i början av nästa vecka...

Av ♥Annica♥ - 18 januari 2009 10:36

Tittade in på Lenas blogg, och såg att idag är det Tulpanens dag.

Hittade samma fina tulpan gåva som Lena har just hos Agge.

Så idag ska jag handla tulpaner, vårens förtecken!

Av ♥Annica♥ - 18 januari 2009 10:23


God morron. Jag tror sonen håller på att bli frisk igen, det har varit fart här på morgonen, men alvedonet som han fick i natt börjar gå ur nu, så vi får se... (Fick vid 03,45 han var brännhet!)


Ska på ljusparty hos vännen R idag, ska försöka få med mig Malin tror jag! Malin, 15,30 är det dax, många nya dofter så häng me!!!


Jag ska dona lite och fräscha till mig, så får vi se vad dagen erbjuder...

Ovido - Quiz & Flashcards