Alla inlägg den 24 januari 2009

Av ♥Annica♥ - 24 januari 2009 14:09

Tänker på vännen K som har förlorat sin mamma... Kan bara föreställa mig hur tungt det måste vara nu.... Sänder lite kraft och styrka i denna svåra stund.

Av ♥Annica♥ - 24 januari 2009 10:54

 

Gratulerar här min kusin och hennes man, Cissi o Janne, som har gått och

 blivit man och hustru! Grattis!

Läste nyheten nyss i Vlt, de hade gift sig i hemlighet på kommunhuset, med endast barnen med. sedan hade smygbjudit sina föräldrar till Brukshotellet för en middag! Mysigt! Det behöver ju inte vara mer!?



Idag vräker snön ner, sambon och barnen har varit ute och skottat en vända. Men det var kallt, för det blåser.


Ikväll blir det triss kväll hos Emma, lite vin åsså, och de som känner för det går vidare ut på krogen sedan. Jag går hem efteråt, har varken lust eller pengar, inget att ha på mig heller... Hade hellre gått ut och ätit en bit mat och bara softat på en trevlig pub, men jag hoppas att jag och arbetskamraterna kan göra något sådant??? Det brukar vara deras stil att göra nåt sånt, så om ni läser detta, vi måste planera in nåt!


Ha en bra dag!


Ovido - Quiz & Flashcards