Alla inlägg den 4 januari 2009

Av ♥Annica♥ - 4 januari 2009 18:52

Dagen börjar gå mot sitt slut. Har fått en hel del gjort, bytt gardiner och tagit bort ljusstakar. Skönt känns det.

Barnen har haft varsin kompis här hela dagen, och de har lekt så fint tillsammans, vi käkade kebab tillsammans, och det var uppskattat av alla utom lillLudde, som helst inte vill äta nånting!


Ikväll ska jag hem till gamla vännen H, och det var jätte länge sedan vi träffades! verkligen på tiden!


Usch, jobbigt att ta sig ut nu när termometern visar på -18 grader!!!


Av ♥Annica♥ - 4 januari 2009 09:56

God förmiddag!

Sambon har åkt till hockey hallen med killarna, min förhoppning är att få upp nya gardiner, men har en hemsk huvudvärk så vi får se... Började redan igår...


Det blev inget sjöbus igår, vi tog pulka backen istället, och grillade våra korvar där. Höll aldrig på att få fjutt på den eländiga engångsgrillen! Men men, kidsen fick ljumna korvar, vad gör väl det? Träffade några vänner i backen, så barnen lekte och hade riktigt skoj!


Idag visar termometern -16,7 grader! Hua! Men då kanske den härligt vita snön får stanna ett tag?


Min semester tar slut imorron, och jag går på mitt kvällspass. Känns sådär faktiskt... Men skönt att komma in i rullorna igen på ett vis, man går verkligen på varrann här hemma. Ungarna lappsjuka emellanåt, och Magnus o jag försöker hinna med en massa mitt i allt, samtidigt som man vill att familjetiden ska hinnas med. Krock!


Ja, jag lär lägga på ett kol nu!

Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards