Alla inlägg den 29 januari 2009

Av ♥Annica♥ - 29 januari 2009 11:06

...på fisken som står i ugnen, börjar bli hungrig.

Har donat och plockat lite, sammsugit i sovrummet, tvättat osv... Ni vet... Det vanliga. Och så har jag spelat Mix Max, ni vet det där spelet där man i olika steg bygger figurer i papp bitar? Ludde fick det i julklapp, och det går flera ggr om dagen här hemma! Tänker på vännen Helena, som oxå spelar spel dagarna i ända, funderar på att skaffa hennes dotters favvo spel, Tempo, eller inte, så får man väl inte göra annat!? HIHI!


Var hungrig och glad igår, första riktiga middagen efter magsjuksan, yes! Gjorde en god sallad till maten, med SOCKERÄRTOR! som trissvännen Emma lärt mig, var ju så gott. Hade ätit en hel del, när jag tycker mig se något knepigt i en ärtskida, EN LARV!!! Å fy fan! Nära att det var dags att spy igen, men efter lite spottande och fräsande var det nog. Så aldrig mer socker ärtor här hemma!!!! Så det så!


Snart kommer sonen hem från skolan, och jag gissar att han är trött, för vi har inlett operation sova i egen säng, och det gick ju sådär kan jag säga. Men efter mycket om och men låg han i sin säng, men oj vad han var arg och ledsen! Nu ger vi oss inte, men det blir nog några tuffa nätter... Han är ju så mörkrädd säger han, plutten... Men samtidigt måste man ju lära sig att vara trygg i sitt rum/ sin säng, han blir ju bara äldre.


Nu ska jag titta till fisken, så vi hörs!


Ovido - Quiz & Flashcards