Alla inlägg den 28 januari 2009

Av ♥Annica♥ - 28 januari 2009 10:38

Hej på er.

Börjar bli pigger igen, men måste hålla mig inne/ hemma ex antal timmar tills jag är smittfri. Önskar inte min värsta fiende denna hemska sjukdom! Herre guuud vad dålig jag varit! Ödets ironi, var till butiken Varsam samma dag som jag blev sjuk, dock innan jag blev sjuk, och kikade runt på grejjer till jobbet. Och hittar till min förvåning sådana kräkpåsar de har på sjukhuset, en ring med innbyggd plast påse. Perfekt tänkte jag, om ungarna blir kräksjuka... Mmmm... Vem blev sjuk? suck...

Räknar med att gå till jobbet och göra mitt helgpass, om inget oförutsett händer...


Har börjat riva i grejjer som ska ut på Tradera/Blocket, avlagda leksaker och babygrejjer. Behöver pengar, vi ska ju till fjällen i mars.


ska dona lite till nu innan sonen kommer hem från skolan.

Förresten, tack för krya på dig hälsningarna jag fått! De hjälpte nog!

Ovido - Quiz & Flashcards