Alla inlägg under augusti 2008

Av ♥Annica♥ - 19 augusti 2008 12:11

Gick upp vid 6:00 imorse med.

Linus kom upp samtidigt, och ville absolut gå till skolan på en gång! Han tycker verkligen att det är super kul!

Promenad till skolan 07:40, sedan promenad till affären.

Har faktiskt varit ganska varmt idag, men aningen mulet till och från.


Sedan kom Rebecka och Tyra över en stund, fick kaffe sällskap! vi Avhandlade diverse sanningar, och kom fram till att tala är silver och tiga är guld! Så sant!...


Nu ska jag slänga i mig lite mat, så Hejdå på ett tag!

Av ♥Annica♥ - 18 augusti 2008 21:10

Nu säger jag go´kväll... Är trött och har migrän...

Ha en skön kväll nu!

Ses i morgon!

Emoticons




Av ♥Annica♥ - 18 augusti 2008 15:43

                                                 http://img91.imageshack.us/img91/7876/6e791cd1c00775274c0a6acbv0.gif

Av ♥Annica♥ - 18 augusti 2008 12:34

Jag ska på bio med grannfrun i veckan, och det var jätte länge sedan jag gick på en biofilm för min egen skull! Annars går man för att det är något barnen vill se, och det är inte heller fy skam, men handen på hjärtat, visst är det kul att få göra något själv oxå?


Emoticons        Emoticons


Mamma Mia blir det, så vi går utan karlarna, som ni kanske förstår???







Av ♥Annica♥ - 18 augusti 2008 12:03

Nu var första skoldagen avklarad! Linus klarade det galant, satt så stilla och fint, och svarade duktigt på uppropet! Jag tog några bilder på väg till skolan, och det var nästan att man var lite tårögd! Nu är han ju sååå stooor!

Nyfrisserad, och nya ryggsäcken! En nervös liten kille!

Gick en kort bit med kompisen! Ville nog helst få gå själv, men ej säger mamma!




 

Av ♥Annica♥ - 18 augusti 2008 06:38

 

Idag är det skolstart, och det innebär mycket att göra nu på fm.

Kl 8:00 har Linus klipptid, och kl 10:00 - 11:00 är det upprop som avslutas med korvgrillning.

Emoticons

Så jag ställde klockan på 06:00,

 dax för mig med att komma in i rutinerna!

Nu har jag duschat och gjort iordning mig, ska snart väcka barnen.

 Mera senare!


   







Av ♥Annica♥ - 17 augusti 2008 19:10

Emoticons


Hos oss är det så här; lagar jag inte mat, så blir det ingen mat!? Det tycker jag är konstigt! Jag består ju trots allt bara av 50% av den vuxna skaran, den andra 50% delen borde väl oxå bli hungrig, eller tänka på att barnen blir det... Konstigt...

Men ikväll var jag så trött på mat, jag tog bara en macka, hittade nåt i frysen till kidzen, och hmmm... Vem står vid spisen, sent omsider? Jo, hör och häpna, sambon! Och vem fick ge matförslag i alla fall? Jaaag!


Man är navet i hjulet här hemma, bara att erkänna!

Ha en go´kväll nu! För det ska jag ha!

Emoticons


Emoticons

Av ♥Annica♥ - 17 augusti 2008 16:09

Emoticons

Japp! Det är liv i glas skålen! Hmmm... Ska man vara glad eller besviken? Asch, jag får vara glad för sonens skull! De är ännu så länge ytte pytte små, som knappnålshuvuden, och de är ca 5 till antalet, vi får se hur många de blir!


Vädret = trååkigt!  

Jag är verkligen uttråkad idag...

Tack Wizy för tipsen om att skapa hjärtan! Ska försöka få till det!  







Ovido - Quiz & Flashcards