Alla inlägg den 1 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 1 mars 2009 19:50

Idag avbokade vi allt vad träning heter. Vi bestämde oss för att ta med barnen på utflykt till Björnö, med pulkor, varm choklad och smörgåsar.

Det var en väldigt lyckad dag! Ludde rivstartade med en rejäl vurpa, och har numer ett riktigt rivsår på kinden... men hjälm hade han, så knoppen klarade sig! Vis av lärdomen, så tog vi det lilla lugna sedan. Till Linus stora lycka, kom ovetandes en skolkamrat med familj dit, så han hade jätte roligt!


Jag misstänker att stor killen håller på att bli sjuk eller nåt, för han har varit totalt obstinat i 2 dagar nu! Gapar å skriker, och är allmänt uppkäftig, som värsta tonåringen!!! Tur att det inte varar en hel dag, men man blir helt slut!!!


De somnade i bilen på väg hem, så de är tyvärr lite svårsövda ikväll... Jag behöver min vuxen tid!!!


Men ändå, jag läste på Lottas blogg (finns i mina länkar), som är skild från sina barns pappa, tänk att behöva se barnens tomma sängar när de har sin pappa vecka... Man får vara glad åt sina juveler, vilket humör de än är på... För vad jag skulle sakna dem om de inte fanns här i periferin varje dag!


Nä, nu får det räcka för idag.

Go´kväll!

Av ♥Annica♥ - 1 mars 2009 08:16

En svensk kvinna, Mia, bosatt i Usa, har fått sin 14 mån gamla son Thor bortrövad! Hittade information om detta hos Fnuttisen i min länklista.

Jag gör som hon, jag lägger ut bilder på den underbara killen!

Hoppas och önska att han får komma hem igen!!!






Finns att läsa på Facebook, gå in där, då jag inte vet hur jag lägger upp sådana klipp här. Sök på baby Thor.

Av ♥Annica♥ - 1 mars 2009 08:00

Hela familjen har tagit sovmorgon, barnen har sovit jätte länge!!!

Kollar på termometern och ser -13,8 grader! Brrr!

Linus och Magnus ska ner på hockey träning, jag tänker iiinte följa med!


Förkylningen håller i sig, ont i halsen idag.


Nu hör jag att familjen kollar starten på Vasaloppet, det var ju idag det...


Kollade på Melodifestivalen igår, och jag är glad att Agnes gick vidare! Jag tror på hennes låt!


Nä, nu ska här serveras frukost, och senare idag ska jag med på innebandyträning, lite bättre tycker jag, då får man ju vara inne iaf!


Ovido - Quiz & Flashcards